top of page

ערכת מגע לכפפות - שאלות נפוצות




ערכת מגע לכפפות


קבלנו במהלך השבוע שאלות בקשר לערכת המגע , אז רכזנו אותם למקום אחד



כפפת מגע - כל המידע שצריך 


כפפה יוצרת מחסום בין האצבע למסך המגע ולא מאפשרת הפעלתו. ערכת מגע לכפפות, הינה הפתרון המושלם שיחסוך לכם כסף רב ותאפשר לכם להישאר עם הככפות האהובות שלכם. לכל מי שבשגרת חייו לובש כפפות : נהגי אופנוע, כפפות עבודה, כפפות צמר או עור לימי החורף הקרים אפילו כפפות סקי כל כפפה תהפוך לככפת מגע אחרי פעולה קצרה.   רכזנו בעבורכם שאלות נפוצות, אם יש לכם עוד שאלות נשמח אם תצרו איתנו קשר ומבטיחים לענות הכי מהר שאפשר. 

למה אני צריך ערכת מגע לכפפות?

שאלה מצוינת, החומר ממנו עשויים הכפפות יוצרים מחסום בין האצבע למסך המגע שלא מאפשר תפעול שוטף. עם ערכת מגע לכפפות, תוכל להשאיר את האצבעות חמות ולהמשיך להשתמש בצורה חופשית באייפון שלך ובכל סמארטפון שלך.


איך זה עובד ?

תודה ששאלת, תפירה קלה עם חוט מיוחד למגע של נקודה על אצבע בכפפה, יעניק לך את האפשרות להשתמש בכל מסך מגע ביעילות ובלי חשש לשריטות על המסך. חשוב להדגיש יש למקם את הנקודה באזור שמקביל אצבע בו אתם משתמשים בדרך כלל בהפעלה.  




באיזה סוגים של כפפות אני יכול להפוך ?

שאלה חשובה, כל סוגי הכפפות מתאימות, כל עוד יש לך את האפשרות לתפור עליהם את החוט המיוחד למגע. עם זאת, בכפפות מסוימות צריך לתפור נקודה גדולה יותר (כמו סקי) כדי לאפשר את המגע. אין מה לדאוג הערכה מגיע עם מספיק חוט לשם כך.


מה הערכה כוללת ?

ערכת מגע לכפפות מגיעה עם : חוט מתאים למגע (אורך מספיק לכמה אצבעות), מחט מושחלת לנוחיותכם לחוט, הוראות הפעלה קצרות.  


האם אפשר לבחור צבע של חוט ?

הינו רוצים אבל החוט מגיע בצבע אחד ואחיד.


היכן ניתן לרכוש ערכת מגע לכפפות ?

שאלה טובה, את ערכת המגע המקורים ניתן לרכוש כרגע, רק באתר האינטרנט של המוצר ואנחנו נשלח אותו אליך בדואר לכל מקום בעולם.


לאיזה מסך מגע הערכה מתאימה ?

שאלה מצוינת, ערכת מגע לכפפות מתאימה לכל מסך מגע של האייפון i phone או sumsung ושאר הסמארטפונים בשוק הסלולר וגם טבלטים או מסך מגע של מחשב , חוט המגע יאפשר הפעלה חלקה וללא שריטות.


מה זה ערכת XL ?

ערכת מגע לכפפות XL , הינה אותה ערכת מגע עם אורך כפול של חוט מגע מיוחד כדי שיתאים למספר זוגות של כפפות או לכאלה של אופנוע או עור שצריכות תפירה יותר עבה


32 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page